Dit is de Horizon

"Als het plezier waarmee je kinderen door de jaren heen naar school gaan en het vertrouwen dat je als ouder hebt in de school samenkomen, weet je dat je een goede keuze hebt gemaakt."
(Ouder van kinderen in groep 5 en 7)

Wat wij zijn!

Wij zijn een KiVa school
Niemand is schuldig, maar de hele klas is verantwoordelijk! Verantwoordelijk voor het welbevinden en het geluksgevoel van ieder kind. Samen zorgen we ervoor dat uw kind zich altijd fijn voelt op school.

Wij zijn een Gezonde school
Kinderen bij ons op school voelen zich fijn en hebben het leuk met elkaar. Doordat het welbevinden van alle kinderen zo hoog is, zijn we een gecertificeerde Gezonde school.

Wij zijn een erkende Earlybird school
Uw kind verdient een goede basis voor Engels. Wij geven uw kind Engels vanaf groep 1. Op een leuke en spelende manier leren ze heel goed Engels.

Wij zijn een openbare school
Uw kind is welkom op onze school. Niemand is hetzelfde, maar we zijn wel allemaal gelijk. Van verschillen kunnen we leren. En omdat we een openbare school zijn, komen alle geloofsovertuigingen aan bod wat de wereld van uw kind verbreedt.

Wilt u eens zien hoe dit er uitziet in de praktijk? Maak een afspraak voor een rondleiding of bezoek een van de Kijk- en snuffelochtenden.